Alla inlägg under maj 2008

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:52

Visst gör jag mig bra med blå blommor som bakgrund? Här poserar jag på Djurgården i Stockholm.

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:51

Här låter dom mig stå ensam på balansen medan dom fikar i godan ro! Bullar är INTE för hundar, påstår dom, och stoppar ansiktena fulla....  bläää....

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:50

Näää, jag bara skojade. Det är Veronica som försöker lära oss pudlar agilityns ädla konster.

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:48

Här är jag med moster Annika och morbror Jean-Pierre på promenad vid groddammarna på vackra Sollerön. I april leker här tusentals grodor. Det kvackades en hel del..

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:47

När jag är ute och reser har jag alltid med mig mina saker, inte ALLA leksaker förstås, de får inte plats, men de viktigaste. Och - min älskade lammpläd. Alltid! Här är jag hos moster och morbror i Mora.

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:46

RRrrrrrrrr.... lä't det mest hela tiden. Men det fanns korv i det här fina köket också, här är jag på besök hos faster Eva i Malmö.

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:44

-Liksom flertalet egotrippade tonåringar tänker jag idag ägna mig åt litet narcisstisk navelskådning. Du kommer att få följa mig över hela landet....

Här är jag med svensk-danska gårdshundstiken Bonnie och Lena på cafébesök, Himmelska Hundar på Gärdet i Stockholm, enda caféet jag känner till där vi fyrbenta får njuta av en cappuccino....

Av Pudelpojken - 1 maj 2008 21:55

Det var verkligen lattjo lajban igår. Förstår inte varför alla skrek NEJ när vi höll på? Kanske för att jag kom på från fel håll?

Nå, bilden är så oskarp så det finns väl ingen som kan stöta sig på den?

Ovido - Quiz & Flashcards