Alla inlägg under juli 2008

Av Pudelpojken - 29 juli 2008 06:11

-så jag lägger ut en bild till på MIG!  Jag vill dementera den personlighet som morr-bilden kunnat ge sken av. Det är inte jag! Det här är mer likt...

Av Pudelpojken - 25 juli 2008 12:53

Du får gärna klippa mig, men rör inte mitt tuggben!!!  (matte tog det ändå)

Av Pudelpojken - 25 juli 2008 12:52

Liten pudel växer igen hur fort som helst! På bara fem veckor blir han en riktig ulltott. I denna värmen är det olidligt, så matte fick plocka fram klippgrejerna igen.


Här än ansiktet klippt, men inte kroppen. Tuggbenet sitter i ett fast grepp.

Av Pudelpojken - 21 juli 2008 14:27

Jag gillar INTE när det åskar! Då vandrar jag olycklig omkring med svansen mellan benen. Svansar gärna efter matte i varje steg hon tar... Här är jag på väg upp till övervåningen, fast matte sa att däruppe låter det ännu värre... så hon plockade ner mig.

Av Pudelpojken - 18 juli 2008 21:58

Här är jag med kompisen Johan, som alltid har tid att ge mig skön massage på bröstet. Jag gillar honom skarpt! Här sitter vi i lusthuset, så klart.

Av Pudelpojken - 18 juli 2008 21:57

The more the merrier, säger man ju...  jag gillar när det är många som klappar mig!

Av Pudelpojken - 18 juli 2008 11:19

Igår var i alla fall 20 personer inne här på sidan, och idag var det 11 (samma personer?) och EN  (1) har orkat trycka på omröstningen. Kom igen nurå´, ni kan väl klicka litet, om ni nu inte orkar kommentera...


Snart orkar jag inte tjata mer.

Ovido - Quiz & Flashcards