Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Pudelpojken - 1 juli 2008 18:30

Husse glömde bort det där med veterinärbesöket idag, så jag fick full frukost i morse. Efter sederingen sa hela frukosten HEJ och - ja, jag får väl erkänna att den kom på golvet därute i väntrummet. Sen somnade jag från hela skiten.


Matte får väl skylla sig själv och torka upp det. Jag bryr mig inte...

Av Pudelpojken - 1 juli 2008 18:30

Det tar inte många minuter innan jag känner mig helt groggy...

Av Pudelpojken - 1 juli 2008 18:28

Hej allihopa! I´m back on the blog...

Nu ska jag berätta om veterinärbesöket idag. Jag älskar min veterinär. Hon heter Matilda och är den snällaste som finns. Jag springer ivrigt in och hälsar på henne när vi kommer dit.


Väl uppe på bordet får jag ett litet stick. Idag ska vi kolla tänderna, jag får lätt tandsten trots alla tandben och Bucadog tandpasta och jag vet inte vad.

Ovido - Quiz & Flashcards