Alla inlägg under juni 2008

Av Pudelpojken - 24 juni 2008 16:46

Nu vill jag gå långa promenader i skogen och inte sitta här i stugan och blogga.

Så tjingeling på er!

                                         Sammie

Av Pudelpojken - 21 juni 2008 11:37

Midsommar firade jag på pläden. Gräset kryllar av fästningar, nämligen..



Av Pudelpojken - 18 juni 2008 14:50

Vi slog oss ihop och pestade Truls. "Inte snällt!" ropade våra mattar. Som om vi brydde oss?

Av Pudelpojken - 18 juni 2008 14:49

Han är så rolig för han lägger sig alltid ner och vill gosa. Han är så snäll så det är inte klokt, egentligen är han för snäll för sitt eget bästa...

Av Pudelpojken - 18 juni 2008 14:48

Idag träffade jag min kattkompis TRULS nere i grannens trädgård...

Av Pudelpojken - 16 juni 2008 16:05

Det finns så otroligt många stackars hundar som sitter instängda ensamma i nån lägenhet hela dagarna och sen bara får stuffa runt kvarteret med sin människa för att den inte orkar ta en ordentlig promenad.


Så när jag tänker efter ska jag nog inte klaga...

Av Pudelpojken - 16 juni 2008 16:03

Varför ska jag behöva sitta bakom galler? Det är ju rena fängelset! Matte säger att det är för att hon inte vill att jag ska råka illa ut om det kommer förbi nån stor och stygg hund. Hon säger att jag är för kaxig för mitt eget bästa och kan hamna i trubbel på grund av det. Så när hon inte har uppsikt över mig får jag sitta i min hage runt min trappa.

Av Pudelpojken - 14 juni 2008 09:18

Man kan ju alltid ägna sig åt att döda kogubben - fast han bara ler...

Ovido - Quiz & Flashcards