Alla inlägg under februari 2009

Av Pudelpojken - 25 februari 2009 11:42

När man är så liten som jag, så bollar snön ihop sig på benen och under magen. Inte så skönt.

Av Pudelpojken - 25 februari 2009 11:41

-och alla de stora är också så gudomligt snälla mot oss små! Men jag ville ändå inte posera, det börjar bli tjatigt matte!

Av Pudelpojken - 25 februari 2009 11:39

Tim är en prisbelönt hane av rasen Phalene. Han och jag är ungefär lika stora. Jag gillar Tim, bara han kunde låta bli att hela tiden vilja nosa på min snorrepopp. Fattar han inte att jag är kastrerad?

Av Pudelpojken - 25 februari 2009 11:38

Matte har haft problem med den där interneten, så det var ett tag sedan...

Här har vi fått mer snö, igår var vi promenad med Vivi och hennes glada hundgäng. Jobbigt att pulsa, men nyttigt!

Av Pudelpojken - 15 februari 2009 09:55

Lite väl mycket, sa matte. För när jag får grisöra så blir jag förvandlad till ett vaktande monster. Så matte "tog itu med mig".. häromsistens. Hon sa ingenting alls, inga bannor, ingenting.. Hon sätter sig nära mig och tar helt enkelt mitt grisöra, MITT, utan ett ord. Jag morrar och har mig och försöker skrämma henne, lyckas ju inte, men när jag tystnar så får jag tillbaka det. Och så berömmer hon mig.


Så numera är jag rätt tyst när jag fått örat, äter det bara. Gott. Vill ju inte att hon ska ta det!

Av Pudelpojken - 14 februari 2009 19:33

Sänder en hälsning till mina flickvänner Bella, Vissla, Tindra, Viva och Bubblan, men får naturligtvis inte glömma kompisarna Pepi, Brasse och Tim heller... och alla andra snälla och lekfulla hundar!


MENNUFICKJAGETTGRISÖRASÅNUHARJAGINGENTIDATTSNACKAP
ÅBLOGGENLÄNGRE....

Av Pudelpojken - 12 februari 2009 08:32

Det finns gott om sly och ris och vanskötta skogar här i trakterna!

Av Pudelpojken - 11 februari 2009 10:19

Idag snöar det lätt

Ovido - Quiz & Flashcards