Alla inlägg under augusti 2008

Av Pudelpojken - 28 augusti 2008 13:37

Träffade min polare valpen Viva idag. Hon är fast besluten att bli fotomodell, så när matte drog fram den där gamla kameran igen, så poserade Viva stel som en staty tills bilden var tagen. Jag blev tvingad att sitta bredvid. Du ser hur road JAG är....?

Av Pudelpojken - 28 augusti 2008 10:39

Det regnar mest varje dag och det blir inga långa promenader. Dumma väder!

Av Pudelpojken - 26 augusti 2008 09:43

Min päls växer vansinnigt fort denna sommar, matte säger att det ser ut som om hon hällt växtnäring på den...  så snart är det väl dags för badkaret och hela klipproceduren igen... suck.....

Av Pudelpojken - 20 augusti 2008 16:21

Vem sa att vi hundar har nån hyfs? Eftersom matte var upptagen med att fotografera de vackra blommorna, så passade jag på att göra mitt. Nämligen sätta mitt bomärke på desamma...

Av Pudelpojken - 20 augusti 2008 16:20

När Veronica beordrar SITT på sitter vi hur stilla som helst. Hon har ju grillat oxhjärta i små tärningar!

Av Pudelpojken - 20 augusti 2008 16:19

Här ser Du mig när jag går upp på Balansen

Av Pudelpojken - 20 augusti 2008 16:17

Innan regnet kom hann jag och grannflickorna Tindra och Vissla träna agility. Det tycker vi är helskojigt. Så här fin bana har vi!

Av Pudelpojken - 19 augusti 2008 16:44

-och vi kramades som vanligt. Ni ser väl orsaken till att pudlar används så mycket på cirkus, VI KAN GÅ PÅ TVÅ BEN!

Ovido - Quiz & Flashcards