Alla inlägg under augusti 2008

Av Pudelpojken - 17 augusti 2008 09:28

För jag väntar allt på kycklingvingarna!

Av Pudelpojken - 17 augusti 2008 09:26

Igår grillade vi nere vid lusthuset. När det är grillning på gång så håller jag mig nära, nära husse..

Av Pudelpojken - 13 augusti 2008 09:03

Det bästa med att hälsa på hästarna var när vi gick därifrån, tycker jag. In i djungeln.

Av Pudelpojken - 13 augusti 2008 09:01

Usch, vilka nyfikna föl! De ville nödvändigtvis nosa på mig hela tiden. Inte kul!  Men matte skrek hela tiden att de var SÅ söta. Begriper hon inte vad vi hundar gillar?

Av Pudelpojken - 13 augusti 2008 09:00

Det är så roligt att gå i och plaska med tassarna. Men SIMMA - det gör jag inte så gärna. Trots att matte säger att jag är av vattenhundsras...  Trixie gjorde mig sällskap.

Av Pudelpojken - 13 augusti 2008 08:58

Igår var jag och matte och besökte Sveipurs nya ägarinna, Gitte, på Svartsjölandet. Jag träffade Trixie, en liten ettrig pincherdam som hade fyra ljuvliga små valpar. Så länge valparna inte var i närheten var hon rätt trevlig...

Av Pudelpojken - 12 augusti 2008 08:20

Matte har aldrig sett en affenpincher förut, men blev helt betagen i denna kille. Hon hade svårt att hålla fingrarna borta från honom, och när han efter leken slocknade så blev hon besviken, hon ville se honom leka mer...

Av Pudelpojken - 12 augusti 2008 08:18

Det är inte ofta som jag får känna mig STOR, men med lille Pepi så hände det faktiskt. Han är så liten så man tror inte att det är sant. Jag är en mycket snäll hund som älskar valpar, och ganska snart fick jag Pepi att jaga mig. Vi hade jätteroligt!

Ovido - Quiz & Flashcards