Alla inlägg under april 2008

Av Pudelpojken - 29 april 2008 08:54

Varje vardagsmorgon sover jag i mattes säng mellan 05 - till, ja tills matte väcker mig...   det är så skööööööönt.... trots att jag har en alldeles egen säng därnere så går ingenting upp emot mattes lakan...

Av Pudelpojken - 28 april 2008 06:42

Sammies bästa innelek är att Leka Sök. Att leta upp torkade blodpuddingsbitar som matte gömt på diverse platser... Hmmm, kan hon ha gömt nåt här i värmeljusen?

Av Pudelpojken - 28 april 2008 06:41

Om ni trodde att hundet var uppe och bloggade vid den här tiden, så har ni helt fel! Han sover sin skönhetssömn i mattesängen varje morgon....

Av Pudelpojken - 27 april 2008 16:40

Alltså, vad TRÖTT man blir av att på samma helg badas, klippas och sen på det äta nygrillat.... jag tror att jag sover en stund nu.... zzzZZZZZZzzzzzz

Av Pudelpojken - 27 april 2008 16:38

ÅÅåååå  nu har grillsäsongen startat. Yepeeee!  Husse tände grillen och sen vart det nygrillat. Det bästa jag vet!  Smask slurp morrrrrrr....

Av Pudelpojken - 27 april 2008 16:37

-så är det otroligt mycket vitsippor där nere i backen...

Av Pudelpojken - 26 april 2008 19:06

Sådärja. Inte kunde jag komma undan. Det blev både bad och klippning. Nå, det är rätt skönt när solen gassar så varmt, måste jag medge....

Av Pudelpojken - 26 april 2008 19:05

Kan man kanske komma undan det här med badning och klippning? Rymma till skogs, så att matte får leta och sakna? He he

Ovido - Quiz & Flashcards