Alla inlägg under april 2008

Av Pudelpojken - 26 april 2008 19:04

Fast jag kan ju medge att jag är litet lång i pälsen. Ändå var det bara 7 veckor sen jag klipptes...

Av Pudelpojken - 25 april 2008 21:43

Idag har jag mest hängt på trappan... och matte hostar mest hela tiden. Inget kul. Varmt är det också. Det är hög tid att klippa av mig det här luddet nu! Innan jag svimmar av värmeslag!

Av Pudelpojken - 24 april 2008 21:17

Här har det mest sysslats med ponnyflickorna under de senaste dagarna, och här blir jag sittandes på soffkanten och får bara TITTA ut...... timmar i sträck.....


Nja, riktigt så illa är det väl inte, jag får mina promenader, men... det är ett väldans bloggande på  http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se minsann! Så ni förstår att jag inte får den uppmärksamhet jag är värd!  VOFF!

Av Pudelpojken - 23 april 2008 06:51

Äntligen - kan man utropa, är det så varmt så att jag får sitta på trappan timmar i sträck. Jag älskar att sitta där och titta ut över dalen. När matte ropar på mig låtsas jag inte höra.

Av Pudelpojken - 21 april 2008 16:18

Hej Rocky, jag VET att Du är en riktigt fin hund, matte har visat bilder på Dig. You rock!

Min matte har varit så krasslig under helgen så det har inte gått att få nån fart på´na alls... hon har mest suttit och hostat och kvidit och suckat och låtit husse passa upp med varma drycker och snytpapper och jag vet inte vad.


Men idag var hon i alla fall på benen och gick ut en liten runda med mig. Men vad SLÖTT hon gick, det var knappt styrfart. Eländiga människa!


Av Pudelpojken - 19 april 2008 11:06

-Jag ser att besökarantalet stadigt sjunker här på min blogg... nåja, det ....  skiter jag i! Jag är inte som matte som tigger och ber er att glo på bloggen och skriva kommentarer.

Av Pudelpojken - 18 april 2008 16:10

Usch vad det blommar i vår backe. Matte tvingade mig att stå där för att hon skulle ta kort, igen. Vilket tjat! Sen SER man ju knappt blomeländena på bilden! Puuh...

Av Pudelpojken - 18 april 2008 06:39

Igår kom lilla Vilma, 5, och hälsade på tillsammans med Tim. Hon fick glass. Jag älskar glass. Fast jag tigger inte. Matte säger att det är fult. Nå, stirra kan jag förstås göra. Och så fick jag slumpen - snälla Vilma!



Ovido - Quiz & Flashcards