Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Har tappat lusten...

Av Pudelpojken - 6 mars 2009 06:23

Om ni undrar varför det skrivs så litet i den här bloggen, så beror det på att jag tappat lusten (tillfälligt?).


En dum kärring som kallar sig Småbloggskommentatorn har gjort sig lustig över att en hund skriver en blogg. Som om det skulle vara något konststycke? Och varför skriver hon inte nåt eget istället för att kritisera andras bloggar?


Hon ondgör sig och kallar det scitzigt (slang för scizofrent antar jag). Va?????   "Den som sa det han va´det"  -som min matte brukar säga!



 
 
Latte

Latte

6 mars 2009 10:31

Hej Sammie!
Tack för kommentaren i min blogg...:-) Vad söt du är! Ja tänka sig att du blev en röding, blev de andra i kullen också röda? Vilken kennel kommer du ifrån? Jag kommer ifrån kennel Pandorans, http://www.pandorans.com Mina kullsyskon var vita när jag föddes, så de är precis som mig... Men jag har inte träffat dem sedan jag flyttade! Brukar du träffa dina kullsyskon ofta? (Om du har några, förstås!) Jag kollade på tidigare inlägg och läste om dina hundkompisar, ja det var ett härligt gäng det!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam & Puss på nosen,

//Latte

http://latte

 
Ingen bild

sammie pudel

6 mars 2009 11:22

Hej Latte! Tack för berömmet! Jag har två syskon, men huruvida de blev röda eller mer aprikos, det vet jag inte. Jag kommer från Rusch Mix i Mariefred, men de anordnade aldrig några valpträffar och har inte brytt sig om att hålla kontakten. Trots att jag skickade kort och hälsningar! Nå, jag har ju som Du sett gott om andra vänner, så vem behöver sina syskon????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pudelpojken - 17 april 2009 06:49

Jag har ju slutat blogga här och får vara med på ett hörn i ponnyflickornas blogg...   så kolla   http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se  vetja!...

Av Pudelpojken - 25 mars 2009 06:09

Matte tycker att det är bökigt med flera bloggar. Så jag flyttar mina kommande inlägg till http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se från och med nu!   Sammie pudel ...

Av Pudelpojken - 17 mars 2009 10:27

Pepi, den svarta trasselsudden t v här på bilden, är en Affenpincher. Igår upptäckte matte ett förträffligt användningsområde för honom. Med sina futtiga 3,2 kg och sin smidiga lilla men dock fluffiga kropp, går han utmärkt att använda som dammsugare...

Av Pudelpojken - 17 mars 2009 08:35

Så svårt det är att fotografera en liten svart hund!

Av Pudelpojken - 17 mars 2009 08:34

Idag träffade jag mina kompisar Bella och Pepi. Matte skulle förstås ta bilder. Jämt gör hon det!   De verkar ha svårt att koncentrera sig på poserandet! ...

Ovido - Quiz & Flashcards