Alla inlägg under april 2008

Av Pudelpojken - 17 april 2008 15:39

En av mina absoluta favoritkompisar är phalenen Tim. Han är Champion, säger han. Men trots det är han jättesnäll och rolig att leka med.

Av Pudelpojken - 17 april 2008 06:22

Dom har grejat en egen matplats åt mig minsann! I köket. Men vem vill äta i köket när människorna äter inne i rummet? Jag kan på sin höjd dricka vatten här. Käket bär jag in till stora rummet.

Av Pudelpojken - 17 april 2008 06:20

Nu sitter matte och kladdar i sina deklarationspapper. Jag vill också deklarera! Men matte säger att det inte går, för jag har ingen inkomst. Vad orättvist!

Av Pudelpojken - 17 april 2008 06:16

Älskar att åka mattes bil! Men så är det ju en Subaru, världens bästa!

Av Pudelpojken - 16 april 2008 08:41

Jag undrar ibland om inte folk i allmänhet tycker att min matte är stollig, som låter oss få egna bloggar? Och som ständigt och jämt skriver om hur duktiga och fina vi är? Och tar såna mängder med bilder av oss.


Men matte säger att i sånt fall är de bara avundsjuka och missunnsamma, för man måste få älska sina djur högt och innerligt. Hmmmm....  -Och förresten, ropar hon, är Du den BÄSTA hund jag någonsin haft!


Men jag är ju den ENDA hund hon haft, så det är lätt sagt!


Av Pudelpojken - 16 april 2008 06:39

Min allra bästa lekkompis dvärgschnauzern Fritz dog i en olycka påsken 07. Hans människor skaffade efter ett tag lilla BELLA. Hon är också en dvärgschnauzer och ruskigt söt och lekfull. Gillar henne trots att hon är av en annan ras. Man har väl inga rasfördomar heller! Jag ser alltid fram emot att träffa henne!


Av Pudelpojken - 16 april 2008 06:37

De flickvänner jag haft längst är grannpudlarna Tindra och Vissla. De är fantastiska och jag avgudar dem, men nuförtiden leker de inte speciellt mycket med mig. Trots det spanar jag alltid efter dem när matte och jag tar våra promenader. ÖÖÖh, brudarna...


Av Pudelpojken - 15 april 2008 16:20

I morse värmde solen upp allt det blöta från igår. Det såg ut som om det eldades överallt, men det var dimman... så otroligt vackert!

Jag har placerat min blogg i
Norrtälje
bloggkartan.se

Ovido - Quiz & Flashcards