Alla inlägg den 14 april 2008

Av Pudelpojken - 14 april 2008 13:51

När man klättrar så här högt, får man allt hålla tungan rätt i mun...

Av Pudelpojken - 14 april 2008 09:22

Nu när jag äntligen fått tillgång till datorn och lärt mig att blogga, så kommer matte inte att få en lugn stund.


Av Pudelpojken - 14 april 2008 08:01

Nu är det väl snart dags för oss hundar att få bestämma NÄR och OM det skall badas? Bara för att man är liten (knappa 6 kg) och kan hanteras även av en fumlig vuxen, så behöver man väl inte finna sig i allt?


Av Pudelpojken - 14 april 2008 07:39

Äntligen! Morsan har släppt det krampaktiga greppet om datorn och låter mig blogga alldeles själv! Det är väl dags att vi pudlar kommer till tals i bloggen, eller? Lägg in mig under "Favoriter" och kolla, jag har rätt många åsikter, det kan jag lova!  Sammie

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards