Alla inlägg under juni 2008

Av Pudelpojken - 8 juni 2008 19:54

Granntiken Vissla (mellanpudel) vart väl litet putt när jag lekte så intensivt med de stora, bruna brudarna... Hon låg där i gräset och fnös och ville inte alls vara med...

Av Pudelpojken - 8 juni 2008 19:46

Knappt hinner man äntra scenen så slänger sig tjejerna på rygg både till vänster och höger. Tja, så är det när man är så attraktiv som jag!

Av Pudelpojken - 8 juni 2008 19:45

Det bara vimlade av brudar. Faktiskt ingen konkurrens alls på hansidan. Gissa om jag trivdes då!

Av Pudelpojken - 8 juni 2008 19:31

Även en storpudel vill sitta i mattes knä. Här är vackra Mirou i matte Kickis knä...

Av Pudelpojken - 8 juni 2008 19:26

När vi tränat en bra stund skulle här springas en liten bana en och en. Det är det riktiga eldprovet.

Av Pudelpojken - 8 juni 2008 19:25

Där kan jag springa hur många gånger som helst. En mycket liten hund kan känna sig STÖRRE däruppe!

Av Pudelpojken - 8 juni 2008 19:19

Ett av de roligaste hindren på agilitybanan är tunnlarna! Jag älskar att springa genom dem, eller att leka kurragömma med hundflickorna i dem!

Av Pudelpojken - 8 juni 2008 19:16

"Pudelmaffian" hade sin avslutning inför sommaren idag. Vi var hos grannen och testade litet agility. Jag giller skarpt att träna.

Ovido - Quiz & Flashcards