Alla inlägg under juli 2008

Av Pudelpojken - 14 juli 2008 08:14

Dvärgschnauzern Curry får hjälp av mellanpudeln Vissla att ta sig igenom tunneln

Av Pudelpojken - 14 juli 2008 08:13

Här spejar jag in en hoppring som verkar OK...

Av Pudelpojken - 14 juli 2008 08:12

Igår hade vi agilityträning på grannens lilla bana. Här sitter fyra av de fem deltagarna. Curry ville inte vara med på denna bild..

Av Pudelpojken - 13 juli 2008 20:11

Det var en särdeles klyftig valp, som direkt fattade när jag visade att jag ville leka "ta fatt runt stenen". Vi sprang och sprang och hade jätteroligt!

Av Pudelpojken - 13 juli 2008 20:10

Lilla Viva med matte kom förbi för att hälsa på. Jag tyckte att hon var jättesöt!

Av Pudelpojken - 9 juli 2008 14:39

Det har sina fördelar att ha kamouflagefärg...  Kan Du hitta mig på denna bild?     undrar Sammie

Av Pudelpojken - 8 juli 2008 08:13

Ha, det är väl inte många av er som har en SKULPTUR I BRONS  av sig själv, va????

Men JAG har!  Där den står provisoriskt i hörnet, får den husse och matte att haja till varenda gång de ser den. De tror nämligen först att det är jag, ha ha!


Den är gjord av den förnämliga konstnären Hermine Keller. Hon är otroligt duktig med alla material.

Av Pudelpojken - 6 juli 2008 09:07

Hej svejs

Vadå katthår i munnen? Jag?

Nää, jag har inte alls bitit Truls. Fick bara en knippe hår i munnen när vi lekte ju....

Ovido - Quiz & Flashcards