Alla inlägg under juli 2008

Av Pudelpojken - 18 juli 2008 11:17

Tjaa, M, jag hade förväntat mig att få bilden censurerad och förpassad till lagret för Opassande Inlägg. Men det här är bara barnleken jämfört med en del mycket fräcka inlägg som andra bloggare gör... och med mycket fula ord dessutom. Sånt håller vi oss ifrån!

Av Pudelpojken - 17 juli 2008 16:17

Trots mattes irriterade skrik genomförde vi en hel del kuttrasju....  jag är visserligen kastrerad, men vet precis hur det ska gå till. Och Bella fick aldrig nog....  what a bitch!

Av Pudelpojken - 17 juli 2008 16:16

Speciellt när damen luktar så här utomordentligt ljuvligt!!!

Av Pudelpojken - 17 juli 2008 16:15

"Kom igen då, grabben!" sa Bella otåligt. Matte har ju förbjudit mig, men... det är lätt att falla för frestelsen ändå..

Av Pudelpojken - 17 juli 2008 16:14

Vackra Bella dök upp, iklädd sitt finaste blom-halsband...

Av Pudelpojken - 15 juli 2008 09:31

Jag vet att ponnyflickorna i sin blogg tjatar om att få kommentarer av er som läser. Det skulle väl inte skada om nån ville lägga en kommentar här också... Tack Nina, Du är vår trognaste kommentar-givare!

Av Pudelpojken - 15 juli 2008 09:30

Men jag tänkte bara visa mattes låda mede tagetesblommor. Den är rätt juste att kissa mot....  hi hi

Av Pudelpojken - 15 juli 2008 09:29

Här hoppar Curry och Vissla strömhopp genom den fina ringen..

Ovido - Quiz & Flashcards