Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Pudelpojken - 19 maj 2008 17:02

-och slipper sitta i hennes knä, så klarar man sig..

Av Pudelpojken - 19 maj 2008 16:56

Det vore kanske lämpligt att byta kläder nån gång mellan varven...?  Min nos lider...

Av Pudelpojken - 19 maj 2008 16:56

-lös på oss i morse, när jag tog matte på en uppfriskande promenad...

Av Pudelpojken - 19 maj 2008 07:47

-är inte så lätt. Häromhelgen när jag var dålig gick jag ner 4 hekto. Men det gick jag upp lika fort, för när jag mådde bra igen, var jag hungrig som en varg. Vi har nog problem med vikten ALLA i den här familjen, för vi är alla alltför förtjusta i mat....  6,1 kg när jag bör väga under 5.....  suck.....

Av Pudelpojken - 19 maj 2008 07:45

Varje vardagmorgon slinker jag upp till mattes säng för att sova vidare... fast jag har en alldeles egen säng, så gillar jag nog bäst att gosa där. Speciellt när matte har stigit upp och jag kan sova med huvudet på hennes kudde....   HON KOM PÅ MIG!

Ovido - Quiz & Flashcards