Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Pudelpojken - 27 maj 2008 06:59

Många killar är plumpa och går för rakt på. Jag brukar alltid viska söta små ord i tikens öra. "Du är den sötaste tik jag någonsin sett..." och sånt där. Det gillar de. Tultgårdens Vilda är lika svag för smicker som andra tikar.

Av Pudelpojken - 27 maj 2008 06:54

I den där syrénbersån fanns det två väldoftande löptikar! Herrejisses, det slår allt kaffebröd i hela världen! Gullungepilens Maxi var litet mer blyg, men Tultgårdens Vilda, här på bilden, hon tyckte att det var helt OK att bli uppvaktad. Förutom när jag började humpa på hennes lår, då lät hon höra en dov morrning. Men - ett nej kan ju också betyda "kanske"...?

Av Pudelpojken - 27 maj 2008 06:51

Igår åkte jag med matte för hon skulle titta på en sån där fölunge igen. Om Du frågar mig, så tycker jag allt att det handlar för mycket om hästar, men för all del... om man får fika så går det väl an!


Vi fikade i Agnetas ljuvliga berså, den är så tät så man ser knappt in. Eller ut.

Ovido - Quiz & Flashcards