Alla inlägg under maj 2008

Av Pudelpojken - 12 maj 2008 09:35

Matte bad mig vattna litet igår, eftersom det är så torrt i rabatterna. Men hur ska man kunna få nån rätsida på det här slang-trasslet?

Av Pudelpojken - 11 maj 2008 19:55

Varför ska hästarna ha en sån STOR boll? Säg inte -"för att de är så stora" - för då skäller jag!

Av Pudelpojken - 9 maj 2008 07:00

Igår blev hästarna nerstängda på undre delen av hagen, för det grävdes vid stallet, och då vill man inte ha nyfikna hästar som lägger sig i, säger matte. 

Dagen var het som bara den, och tror ni inte att de där dumma hovdjuren stod där och väntade mitt i solgasset, istället för att söka skugga nere i skogen....

Av Pudelpojken - 5 maj 2008 15:32

Eftger helgens eländesmående har jag nu, på tredje dagen, stigit upp ur min misär och ätit en pyttebit kycklingfilé...  mums.... men matte ville inte ge mig mer.


Gick en promenad med matten också, med lilla flaggan i topp. Vad glad hon blev må ni tro!


Nå, inget ont som inte har nåt gott med sig. Jag har gått ner 4 hekto! Fast det tar jag nog snart igen, var lugna för det.

Av Pudelpojken - 5 maj 2008 07:15

Inte nog med att matte snörvlar och snorar och hostar och sitter och ser ut som om hennes sista stund är kommen... jag har kräkts och haft diarré och mått riktigt pyton hela helgen. Förmodligen skulle jag inte ha ätit den där kattbajsen i fredags....?

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 13:04

Jag fick minsann åka med alla hundra metrarna hem...  men jag föredrar ändå Subaru.... host....

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 13:03

Husse skulle ju varit ledig idag. Pyttsan! Visst fanken var han tvungen att åka in en sväng till jobbet! Vem trodde nåt annat? Men här kommer han i alla fall hem igen...

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 13:02

Nu har också gullvivorna börjat blomma. Vilket inte har det minsta samband med att jag sitter här i däcket. Fråga matte.

Ovido - Quiz & Flashcards