Alla inlägg under maj 2008

Av Pudelpojken - 19 maj 2008 07:45

Varje vardagmorgon slinker jag upp till mattes säng för att sova vidare... fast jag har en alldeles egen säng, så gillar jag nog bäst att gosa där. Speciellt när matte har stigit upp och jag kan sova med huvudet på hennes kudde....   HON KOM PÅ MIG!

Av Pudelpojken - 16 maj 2008 21:40

-så här poserar vi bland dem för mattes evigt knäppande kamera. Jag hukar åt sidan litet, för man vet aldrig när tjejer kan slå till....

Av Pudelpojken - 16 maj 2008 21:39

Jag markerade vartenda träd!

Av Pudelpojken - 16 maj 2008 09:39

Bara för att jag sprang iväg efter pudelflickorna som gick på promenad så behöver hon väl inte bli så herrans arg på mig...?


Jag kan bli arg tillbaka! Man har väl mål i mun?

Av Pudelpojken - 13 maj 2008 06:44

Igår gick matte och jag på promenad med en av ponnyflickorna i släptåg. Jag tyckte det var onödigt att ta med ett av de där stora djuren. De gör sig bäst på avstånd...  rrryyyys..... nosa ska de också.

Av Pudelpojken - 12 maj 2008 09:38

Den här Stella verkade smått intresserad av mig. Vi bytte i alla fall telefonnummer!

Av Pudelpojken - 12 maj 2008 09:37

På morgonpromenaden träffade jag jordens pangbrud. Hon heter Stella. Vilken yvig päls hon har!

Av Pudelpojken - 12 maj 2008 09:36

Det sägs att det ska vara som bäst mellan hägg och syrén. Här har jag hittat häggen, men var f..   är syrenen?

Ovido - Quiz & Flashcards