Alla inlägg under maj 2008

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 10:15

Här håller husse för ovanlighetens skull i mattes islänning. Hästar är onödiga tycker jag. Alldeles för stora!

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 10:14

Här är vi på promenad Djurgården runt, tillsammans med Ulla och hennes gula hundar. Det var ingen annan som vågade sig ut den dagen. Vi tog upp hela stigen!

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 10:13

Här är jag hos moster o morbror på Sollerön igen. VARJE dukning måste bevakas noga, så att allt kommer på rätt plats. Och kanske nåt på golvet?

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 10:12

Det är inte klokt vad man får finna sig i! Förra våren var matte och jag på klippkurs. Hon orkade bara klippa halva mig.

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:57

Hos mattes frissa fanns det en gris som hette Doris. Hon gick omkring och grymtade och letade i folks handväskor efter nåt att äta. Jag passade henne noga så att hon inte tog nåt ur mattes väska!

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:55

Nja, jag kan väl bada litet grand om jag måste. Men mina kompisar de gula hundarna är ena baddare på att bada. Hämta fågelvingar och sånt kan de också. Matte säger att det kallas att apportera. Jag vill inte apportera. Har jag nåt i munnen så är det MITT!

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:54

Fast här fanns det visst bara kanoter! Matte och jag är med Lena och Karin på Måsholmen i Stockholm. Bäst att bevaka dukningen, dom kanske tappar nåt?

Av Pudelpojken - 2 maj 2008 09:53

Äsch, skojade bara! Men en helg häromåret bodde vi minsann på Häringe slott, söder om Stockholm. Snygg park!

Ovido - Quiz & Flashcards