Alla inlägg under september 2008

Av Pudelpojken - 22 september 2008 14:08

Vad skönt det är att vila bland sidenkuddarna i soffan! Matte håller bara på med ponnierna, ja hon går ju promenader med mig förstås, men.... mycket ponnytid är det!   Suck...

Av Pudelpojken - 19 september 2008 16:21

Äsch. Orkar inte gå ut i skogen och konkurrera med alla nissar som letar svamp. Skit i det sa matte. Så jag låg där hela dagen i solskenet och spanade. Såg en liten röd welsh mountainfröken som badades. Jag var glad att det inte var jag.

Av Pudelpojken - 16 september 2008 08:07

På Sollerön mötte jag pudeldamen Doris. Hon spelade marig och verkade mer intresserad av dikeskanten än av att hälsa på mig.


Nå, jag krusar inte!

Av Pudelpojken - 15 september 2008 07:23

Hon gick runt och tog bilder av tak...  så vackert patinerade, sa hon och suckade. Hon ska bara ta bilder av mig ju!!!!

Av Pudelpojken - 15 september 2008 07:20

Överallt står såna här söta små timmerhärbren. Men vad finns inuti???

Av Pudelpojken - 15 september 2008 07:19

Här får man tydligen inte dyka från bryggan..? Inte för att jag hade tänkt det.....

Av Pudelpojken - 15 september 2008 07:18

I helgen var vi uppe i Mora. Där finns mycket nya dofter att sniffa på. Hela Sollerön är som ett enda Skansen! Här är jag med moster vid ångbåtsbryggan.

Av Pudelpojken - 12 september 2008 07:10

Vi tumlade runt så mycket när vi lekte, så vi fastnade knappt på mattes bilder....

Ovido - Quiz & Flashcards