Alla inlägg under december 2008

Av Pudelpojken - 23 december 2008 15:13

-så stod där en konstig liten gubbe utanför huset. Han undrade vad jag önskade mig. Önskade mig???

Av Pudelpojken - 23 december 2008 15:10

Tillsammans med flat coatarna Brasse och Norpan, jaktlabbarna Bubblan och Viva och så lille Tim förstås, en phalene...  solen sken och vackert var det!  Sammie pudel

Av Pudelpojken - 19 december 2008 06:33

Aldrig i livet! Jag vill ju lära känna damen först!

Av Pudelpojken - 19 december 2008 06:31

-blonda Wilma verkade världsvan och erfaren. Dottern Beata var mer leklysten, jag fick henne t o m att börja leka "jaga-varandra-runt-bilen-leken", men hennes mamma kom snabbt och stoppade det hela. Mammor!

Av Pudelpojken - 19 december 2008 06:30

Två vackra och lurviga Lhaso Apsotjejer kom och hälsade på. Söta var dom! Wilma och Beata var namnen.

Av Pudelpojken - 15 december 2008 14:47

Så idag passade hon på. Dimman låg tät över dalen.

Av Pudelpojken - 15 december 2008 05:42

Då gömmer jag mig under kuddarna i soffan. När världen ute är kall och mörk och matte inte vill ge mig något godis för hon säger att jag är för tjock och måste banta. Livet är orättvist.


Det känns rätt bra här  under kuddarna.

Av Pudelpojken - 10 december 2008 05:55

Jag äääälskar promenader!  Så fort matte visar tecken på att närma sig ytterdörren, frågar jag om jag får följa med. igår åkte hon till stora staden. Då fick jag inte följa med. Farligt, sa hon. Vill inte lämna Dig i parkeringsgarage, där kan små hundar bli stulna.


Skit samma. När hon lämnar mig, får jag alltid ett tuggben. Och så sover jag. När hon sen kommer hem, blir det genast en promenad. Igår var vi uppe på fornborgen. Det var inte så mörkt som det ser ut.

Ovido - Quiz & Flashcards