Alla inlägg under januari 2009

Av Pudelpojken - 2 januari 2009 13:29

Jag får rätt mycket tandsten på mina framtänder, trots tuggben och Plaque Off och Bucadog tandkräm...


Nu var två framtänder helt lösa, "vi får dra ut" suckade Mathilda och gav mer bedövning. Snart har jag inga tänder kvar därframme!

Av Pudelpojken - 2 januari 2009 13:27

Suck.. så var det dags för vinterbesöket hos veterinär Mathilda..  tandsten och analsäckar. hå hå ja ja.


Jag är lika glad varje gång jag träffar henne, för hon är världens snällaste veterinär, men likafullt sätter hon en sövspruta i nacken på mig. Där ligger man på bordet som ett annat offer.

Av Pudelpojken - 2 januari 2009 06:49

Både jag och min matte förfasar oss över folk som klär på sina hundar i allehanda mer eller mindre vansinniga kläder...


Ändå fick jag på mig smokingen när det vart nyårsafton. "Man kan väl alltid ändra sig" säger matte hårdhjärtat, och jag får väl finna mig. Som jag gör i de flesta av hennes tokiga idéer! Suck.

Ovido - Quiz & Flashcards